Wysłany: Nie 22 Maj, 2011 10:31 Mugen CR-Z supercharged
Kilka dni temu Mugen przedstawił jego wizję Hondy CR-Z.
Posiada ona 1,5 litrową, hybrydową, doładowaną jednostkę produkującą ok.197KM i 245Nm (181 lb/ft). Dodatkowo jego masa masa została zmniejszona o ok.50kg (110 lbs).
Wg zapewnień, osiągi będą porównywalne to Hondy Civic Type-R.
Jak zwykle, oprócz zmian w silniku, dołożone zostaną elementy aerodynamiczne, inne zawieszenie i układ hamulcowy.
CR-Z od Mugena posiadać będzie trzy tryby jazdy. Dwa najważniejsze to:
"Eco" - tryb ekonomiczny, w którym zużycie paliwa to mniej więcej 50+mpg - ok.4,7l/100km
"MUGEN" - tryb z pełnym doładowaniem, gdzie zużycie paliwa to ok.30mpg - ok.12,75l/100km
Jak na razie jest to jedynie koncept, jednak prawdopodobnie w lipcu zadebiutuje na rynku.
szczerze? to wygląda co NAJWYŻEJ średnio, myślałem,że dodadzą jakiś dobry pakiet mugenowski ale nic z tego( ten mi się nie podoba), oby ten cr-z miał chociaż takie właściwości jezdne jak EP3.....
_________________
Ostatnio zmieniony przez dmi Pon 20 Cze, 2011 00:00, w całości zmieniany 1 raz
Najnowsze doniesienia mówią, że CR-Z Mugen ma kosztować £23,000, czyli niewiele więcej od obecnej najdroższej wersji, oraz jego produkcja ma rozpocząć się w lutym 2012.
Dokładniejsza specyfikacja w porównaniu z obecnym CR-Z:
STANDARD CR-Z CR-Z MUGEN ENGINE 1497cc inline 4-cylinder SOHC 1497cc inline 4-cylinder SOHC
Petrol/Electric IMA System | Petrol/Electric IMA System
Normally Aspirated | Mugen iCF induction system Maximum Torque (Nm@rpm) 174@1-1500 215@5000(tbc) Maximum Power (PS@rpm) 124@6100 200@6300(tbc)
Weight 1132kg 1080kg Power/Weight ratio 9.2:1 5.4:1(tbc) Wheelbase 2425mm 2425mm Length 4078.9mm 4078.9mm Width 2013.5mm (inc door mirrors) 2013.5mm (inc door mirrors) Height 1395mm 1380mm Front Disc Brake 260mm diameter aluminium 320mm grooved, vented front discs Wheels 16" diameter Mugen GP 17" diameter forged alloy Tyres 195/55R16 215/45R17
Jest ok. Bez jakiejś diabelnej mocy, ale całkiem niska masa i te 200KM przy 215Nm powiedzmy będzie się prawie równać z Del Solem D16Z6 z turbiną Za to pewnie hamować i prowadzić będzie się dużo lepiej.
Ostatnio zmieniony przez AdamV Pon 28 Lis, 2011 18:19, w całości zmieniany 3 razy
Dobra, mówię o popularnym sofcie do 210-230KM Większość D16Z6 do takiej mocy na sofcie - turbinie czy kompresorze właśnie dochodzi. Powyżej to już grubszy projekt z zakuwaniem itd. Myślałem, że załapiesz o co mi chodzi Więcej KM to chyba tylko na 1/4 w tak lekkiej budzie z FWD
Ostatnio zmieniony przez AdamV Pon 28 Lis, 2011 18:51, w całości zmieniany 4 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum