FAQ | Szukaj | Poczta
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja | Zaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Mugen CR-Z supercharged
Autor Wiadomość
Qrak
Klubowicz


Auto: EG3 -> CG9 -> tbc
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 22 Maj, 2011 10:31   Mugen CR-Z supercharged

Kilka dni temu Mugen przedstawił jego wizję Hondy CR-Z.
Posiada ona 1,5 litrową, hybrydową, doładowaną jednostkę produkującą ok.197KM i 245Nm (181 lb/ft). Dodatkowo jego masa masa została zmniejszona o ok.50kg (110 lbs).
Wg zapewnień, osiągi będą porównywalne to Hondy Civic Type-R.
Jak zwykle, oprócz zmian w silniku, dołożone zostaną elementy aerodynamiczne, inne zawieszenie i układ hamulcowy.

CR-Z od Mugena posiadać będzie trzy tryby jazdy. Dwa najważniejsze to:
"Eco" - tryb ekonomiczny, w którym zużycie paliwa to mniej więcej 50+mpg - ok.4,7l/100km
"MUGEN" - tryb z pełnym doładowaniem, gdzie zużycie paliwa to ok.30mpg - ok.12,75l/100km


Jak na razie jest to jedynie koncept, jednak prawdopodobnie w lipcu zadebiutuje na rynku.









źródło: Honda
 
 
 
słaby 
Klubowicz
90->169>177..


Auto: Honda EJ6
Wiek: 40
Dołączył: 25 Cze 2007
Skąd: nww brooklyn
Wysłany: Nie 22 Maj, 2011 11:21   

dobrze to wygląda zwłaszcza dolot mugena :546:
_________________
 
 
 
Qrak
Klubowicz


Auto: EG3 -> CG9 -> tbc
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 20:16   

 
 
 
Bartoliniusz 


Auto: bylo EJ9 jest Mazda 3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2011
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 23:08   

super wygląda !
_________________
Odszkodowania zdrowotne Votum SA tel 609232220
 
 
 
ELEKTROBDG 

Auto: HONDA CIVIC V GEN
Dołączył: 15 Gru 2010
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 23:23   mugen

Ale kozak jest piękna
_________________
ŻYJ KAŻDĄ PIĘKNĄ CHWILĄ...
 
 
 
K@ROL 
Klubowicz


Auto: EP4, EJ9
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 19 Cze, 2011 08:52   

na taka bym nawet znalazl miejsce w garazu :D
_________________



 
 
 
dmi 
Klubowicz
kabareciarz

Auto: EG9
Wiek: 35
Dołączył: 18 Gru 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 19 Cze, 2011 23:59   

szczerze? to wygląda co NAJWYŻEJ średnio, myślałem,że dodadzą jakiś dobry pakiet mugenowski ale nic z tego( ten mi się nie podoba), oby ten cr-z miał chociaż takie właściwości jezdne jak EP3.....
_________________
Ostatnio zmieniony przez dmi Pon 20 Cze, 2011 00:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Qrak
Klubowicz


Auto: EG3 -> CG9 -> tbc
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 18:02   

Najnowsze doniesienia mówią, że CR-Z Mugen ma kosztować £23,000, czyli niewiele więcej od obecnej najdroższej wersji, oraz jego produkcja ma rozpocząć się w lutym 2012.


Dokładniejsza specyfikacja w porównaniu z obecnym CR-Z:

    STANDARD CR-Z CR-Z MUGEN
    ENGINE 1497cc inline 4-cylinder SOHC 1497cc inline 4-cylinder SOHC
    Petrol/Electric IMA System | Petrol/Electric IMA System
    Normally Aspirated | Mugen iCF induction system
    Maximum Torque (Nm@rpm) 174@1-1500 215@5000(tbc)
    Maximum Power (PS@rpm) 124@6100 200@6300(tbc)

    Weight 1132kg 1080kg
    Power/Weight ratio 9.2:1 5.4:1(tbc)
    Wheelbase 2425mm 2425mm
    Length 4078.9mm 4078.9mm
    Width 2013.5mm (inc door mirrors) 2013.5mm (inc door mirrors)
    Height 1395mm 1380mm
    Front Disc Brake 260mm diameter aluminium 320mm grooved, vented front discs
    Wheels 16" diameter Mugen GP 17" diameter forged alloy
    Tyres 195/55R16 215/45R17
 
 
 
AdamV 


Auto: Yamaha TDM 850 4TX
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2011
Skąd: Wałcz/BDG
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 18:15   

Jest ok. Bez jakiejś diabelnej mocy, ale całkiem niska masa i te 200KM przy 215Nm powiedzmy będzie się prawie równać z Del Solem D16Z6 z turbiną :) Za to pewnie hamować i prowadzić będzie się dużo lepiej.
Ostatnio zmieniony przez AdamV Pon 28 Lis, 2011 18:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Dobek 
Klubowicz


Auto: MR2 2.0Gti rev2
Wiek: 35
Dołączył: 14 Kwi 2010
Skąd: Miedzyń
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 18:47   

Cytat:
200KM przy 215Nm powiedzmy będzie się prawie równać z Del Solem D16Z6 z turbiną


ogarnij się ... ze cos ma turbine to nie wszystko, zalezy ile bedzie dmuchniete mozesz miec 500km w d16z6 albo i 170km a i to ma turbine i to ma
_________________

Bylo D15Z6 mini me
Bylo D16Z6 + Eaton M45 0,5bar
Bylo D16Z6 + TD04hl-16T 0,7 bar

jest mr2 2.0Gti oraz D13Z6 mini me
Ostatnio zmieniony przez Dobek Pon 28 Lis, 2011 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
AdamV 


Auto: Yamaha TDM 850 4TX
Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2011
Skąd: Wałcz/BDG
Wysłany: Pon 28 Lis, 2011 18:48   

Dobra, mówię o popularnym sofcie do 210-230KM :) Większość D16Z6 do takiej mocy na sofcie - turbinie czy kompresorze właśnie dochodzi. Powyżej to już grubszy projekt z zakuwaniem itd. Myślałem, że załapiesz o co mi chodzi :) Więcej KM to chyba tylko na 1/4 w tak lekkiej budzie z FWD
Ostatnio zmieniony przez AdamV Pon 28 Lis, 2011 18:51, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Dodaj do: Wypowiedź dla Facebook   Wypowiedź dla Google     Wypowiedź dla GG   Wypowiedź dla YahooMyWeb
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
HTB :: Honda Team Bydgoszcz
2007-2018
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 8